Kau boleh pakai spender pink ada lace?

Semalam malam...
Aku nampak seorang kakak.
Duduk semeja setentang dengan lelaki.
Boyfriend dia.
Aku jawab dalam hati.
Kakak tu pakai seluar jeans longgar dengan tali pinggang tertarik.
Menampakkan spender pink ber-lace nya.
Oh.
Apakah?
Aku duduk belakang dia so aku nampak jelas.
Hidung aku berdarah sekejap.
Tapi aku cepat-cepat lap.
Gila kau?
Tak cun kot.
Kalau cun memang aku biar je darah kat hidung tu meleleh.
Sumpah.
Kakak tu tak indah seperti bidadari.
Hidung aku terus berdarah.
Aku tak faham.
Aku betul-betul musykil.
Kenapa mesti dia pakai seluar longgar nampak tali pingang tertarik?
Kenapa kakak tu pakai t-shirt singkat?
Sebab dah tak ada baju labuh nak tutup ke?
Ke sebab kakak tu punya seluar semua hantar laundry and tinggal yang longgar?
Ke kakak tu nak tunjuk spender baru dia yang pink karerrr?
OK.
Aku fikir positif.

Kelas kau Maria!

No comments:

Post a Comment